Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om een eventuele klacht naar volle tevredenheid af te handelen.

Op basis van uw klacht en/of opmerkingen zullen wij nagaan of wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld of u bent niet tevreden over (de afhandeling van) een aankoop via onze website, dan kunt u over de afhandeling een klacht indienen.

U kunt zowel online (via het contact formulier) uw klacht versturen als per post. Deze kunt u sturen aan:

Caravans & Campers Dunnewind
t.a.v. PeggyPegShop
Ommerkanaal Oost 17
7731TS Ommen
U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een e-mail ter bevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Het verdere verloop van de klachtafhandeling is afhankelijk van de aard van de klacht. Wij houden u hiervan op de hoogte.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.